musicdumper
Assalamualaikum :)
Friday
Wednesday
29 September 2010
boleh berhenti sekejap?
hey encik,
apa awak nak cakap nie?
awak nak jeles kan saya kaa?
kenapa awak asyek cakap pasal ituh hady sama anes saja?
ituh guna intonasi memerli knapa haa?
hello bro,
yes, i do fed up
asyek dengar pasal diurg je,
macam da xde orang laen je nak cite kan?
tp i xkesah laa, i tawu cite tuh hot
i'm talking lesser day by day kan,
bukan sebab bengang dengan cite or relationship mereka nie
its cool ape hady dengan anes,
kalaw niat kaw nak jeles kan aku,
i'm sorry la, bukan nak cakap ape,
benti la buad effort2 nie,
try orang laen
insyaAllah berjaye,
i told you already,
aq nan dye "bagaikan" sumpa maty kawan kan?
he's my bestfriend,
eventhough skunk ni da macam ape,
tapy dye tetap bestfriend aku,
even though ade few things yang dye patot tawu,
tapy dye maseh xtawu,
dye tetap bestfriend aq
LUTFIL HADI BIN HAJI HAMID
^^ kawan baekk!
Thursday
kadangkadang
* main point dalam post nie ayat-ayat yang terakhir / bold suda *
kadangkadang kan kite rasa macam useless gile vavi,
then konon nya muncol seorang kawan yang nak dengar problemoe kita,
padahal mase tuh xde la perlu sangat kawan untuk cakap.
tapi saat yang betolbetol kite nak bercakap, kawan tadi tuh takde pulak =,=
bile teringat balek , da banyak mende berlaku lepaslepas, dan kawan tuh selalu ade,
tapi kali ni dye xde,
takpe laa, dye xbole ade untuk kite selamalamanye, lagipon sampai bile kita nak beban kan dye kan?
kite patot belajar berdikari,
kita patot belajar nanges sorangsorang,
kita patot belajar idop sorangsorang,
dan nanti satu saat kite berjaya,
kita akan sedar kite mampu sebenarnye,
cume haty je kata jangan,
tapi kita kene la thankful dengan kawan kite tuh,
klw xpasal dye, kita x akan pernah belajar berdikari sendiri,
naseb baek la dye takda mase tuh,
kalaw x rasenye sampai bile2 pon kita xkan belajar,
kadangkadang kan kite rasa macam useless gile vavi,
then konon nya muncol seorang kawan yang nak dengar problemoe kita,
padahal mase tuh xde la perlu sangat kawan untuk cakap.
tapi saat yang betolbetol kite nak bercakap, kawan tadi tuh takde pulak =,=
bile teringat balek , da banyak mende berlaku lepaslepas, dan kawan tuh selalu ade,
tapi kali ni dye xde,
takpe laa, dye xbole ade untuk kite selamalamanye, lagipon sampai bile kita nak beban kan dye kan?
kite patot belajar berdikari,
kita patot belajar nanges sorangsorang,
kita patot belajar idop sorangsorang,
dan nanti satu saat kite berjaya,
kita akan sedar kite mampu sebenarnye,
cume haty je kata jangan,
tapi kita kene la thankful dengan kawan kite tuh,
klw xpasal dye, kita x akan pernah belajar berdikari sendiri,
naseb baek la dye takda mase tuh,
kalaw x rasenye sampai bile2 pon kita xkan belajar,
apa yang akuh cube cakap ialah kita xpayah la bergantung sentiasa dengan orang laen, walau pon dye yang offer, yelaa, setakat mende kecik pon xley settle, bile la kite nak grown up kan? so bia la kita belajar berdikari sendiri, INGAT! orang laen xkan ada mase untuk kita melainkan diri sendiri
da buad permohonan,
SMS MUZAFFAR SYAH, MELAKA
23 September 2010
MY DUMBASS DAY EVER
sumpa, dunno how mood hilang begitu saje *iklan libresse YUNAYUNA*
ergh! pangai cam CB,
ouh, xtaw la knape,
i'm searching............
while searching macam2 benda jadik,
sampai rse macam nak potong nadi di wrist akuh nie,
sory for being such BULLSHIT korang*
sory jeling dottt *
sory i x fokus in class sir *
sory "kaw", aq nak tegor, but i MUST NOT do such! *
"dapat tengok kaw hari ni kan?
dekat nyeee dapat dekat dengan kaw,
dapat stare kat kaw lame2,
your eyes,
best part your lips, tetttt ~ "
hey kaw, I MISS YOU LIKE HELL BABY!
Sunday
Subscribe to:
Posts (Atom)