musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Tuesday

atotot comel nya ayiedaa > haha gamba testing tudung baru beli dgn atikah :D

Assalamualaikum.

Aku baru faham kenapa orang cakap form 5 stress. yes. sumpah stres. tapi bukan sebab spm. tension around us yang paksa paksa study. paksa paksa disiplin kan diri. ei benci benci. sepak kang. haha sepak sape? sepak situation :D

cuti dua minggu, jangan tanya kenapa aku tak update blog. internet aku jahanam. k fes, cuti aku start dengan sibuk buad projek akaun yang gila membebankan -.- dari sabtu ke selasa. dah hantar, alhamdulillah aku bahagia. ada side income siket. okay laaa :) 

pastu dok melayan adek aku mencekik. pagi pagi dia dah pekik, "angah aku lapaaaa " , "angah masak la something" , " angah masak lah nasi goreng belacan"

bhaha second week, isnin kite pegi date <3 takde gambar tau :( yelaa, orang tuh memang macam tuh. kita ajak gambar tanak. ajak makan taknak. pi harris taknak -.- sepak kang. mengada tahu? hais

hmmmmm selasa saaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmpaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Jumaat, saya pi Kem Easy Math dengan makcik saya, Suraya Alias. seronok belajar. orang kata kalaw niat betul, rasa seronok, alhamdulillah. niat aku betul :D

kat sana kawan kawan sekola ada. ramaiiiii. tapi seorang Cool Beans pun takdo -.- so kira takde kawan ah, aku lepak dengan makcik aku jee, and fortunately, my good-good-good friend ada :) pakwe angkat kite. at least ada laaaa jugak kawan lepak :D

haha awak awak , seronok ikot kite dgn makcik kite jenjalan :D hahah best spend time dgn kaw. aku tak pernah terfikir. aku tak pernah expect pon. thats the longest we have spend time together man :D thanks dearest.

gambar, aku memang takde ada satu je . tapi private. nt pakwe betol kite, MHR jeles :D

gambar makcik kita , adibah punya ada laa, kite share ea?

Credit : Orked Destroyed

SMKUTan :)

The most romantic post that I could that time :)
Makcik saya, Angah Suraya kita panggil. kita pon Angah jugak :)

Student study mood? maybe, before the last class started :D


No comments: