musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Tuesday

B I R T H D A Y 2009

HEPY! HEPY! HEPY! HEPY BUFDDAY!!

haha,, da tua da aq neyh,,hm,, aq da dpt wishes from kwn2 aq,,
tp sday ny org yg suppose wish aq awal,, xwish lngsong,, antare sume bestie aq,, ejam wish aq first, then followed by syafiqa, fatini! tu jeh bestie yg wish.. jihan x wish,, ah jid xwish,, aten x wish,, novika x wish!

ituh bwu bestie,, yg spcial; amen and taffa,, lg sday! amen,, x engat lngsong bufday aq!! saket nye ati aq neyh!! bufday dye aq ingat, wlu pon terawal 2 ari, tp aq engat! dye uwh lngsong x engat aw!!!!warghHH! sketnye ati aq neyh!!!!! tp ok la,, dye still wish aq and nyate,, wlu dye x engat bufday,, tp psl aq dye engat jgk,, kitowg be fren sjak prtghn mac 2008,, it is nice to to know him! hm,, ily syg!

TAFFAZANI IKHWAN;
nie lg trok! skunk pkol 11.28pm, aq still waiting for his call,,! aq da psn kt kwn dye td,, swoh on num dye n psn swoh dye engat kn TAFFA ari ni 13 oct! tp smpi skunk dye x contact aq,, aq sday larh! dye x engat ke? before dis,, dye da byk kali tnye bufday aq ble,, SAYANG WHERE ARE YOU? HARI-HARI BIASE U BOLEH CALL I! HARI PENTING U X CALL I PON! SAYANG! MNE U NEYH! I X KESAH U XJD OWG YG FIRST WISH BUFDAY I! TP AT LEAST, BE THE LAST PERSON LAA! SAYANG! I MISS YOU SO MUCH! I REALLY,REALLY MISZ YOU! TEXT ME AND I WILL CALL YOU K! xoxo

No comments: