musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Sunday

TAFFAZANI IKHWAN

smlm,, hri yg agk indah kot! aq tnye taffa dye syg aq x? haha,, aq expect dye akn gelabah nak jwb soalan tuh,, rpenye2 aq sndri x prsn dye jwb soalan aq tuh! sengal arn,, dye da nk ange aq tnye byk kli,,sory2 syg, xprsn laa,,

hm,, mse x prsn tuh, mule la aq pk yg mepek2,, dye xsyg aq laa, dye de pompan laen laa,, haha! bengong je rse,, haha! that was the most bengong tyme of my lyfe,, hakkhak..n d end of that day,, aq twu dye syg aq,, about x nk gtw kwn2 sbb kituwg cple uw,, dye jus tkot kitowg gdoh about that.. hehe,, I LOVE YOU SAYANG!

n today dye da mle pggl aq syg,, dlue first skali,, "kaw aq" je,, lps re-couple,, "sye awk" plak,, now,, "syg syg" plak,, haha,, xpe2, aq suke haha,,[ayda yg bengong],, haha,, I LOVE YOU SAYANG

esok klw xde hall aq nk jmpe tafa,, kli nie xde kompromi,, dye nk sgt jmpe bpk aq,,
xley nk hlang laa,, aq pon nk dye jmpe bpk aq gak!,, eish,, hrp bpk aq xkesah,, sbb aq btol2 syg mangkok hayun neyh! sieysly syg oke! I LOVE YOU SAYANGGG!

No comments: