musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Thursday

19 August 2010

MAAF-kan SAYA USTAZAH! ;(
saya memang teringin sangat nak cakap dengan usatazah
dudk semeja nan ustazah,
tapi saya xberkesempatan.
ustazah sibuk,
saya xberani nak beban kan ustazah,

saya tahu ustazah nak tolong saya,
tapi selagi saya xdapat tolong diri sendiri,
selagi itu orang laen xdapat tolong saya,

untuk kawan-kawan,
maaf lah kalaw aq ade sedikit laen sekarang,
tekanan menimpa,
bertubi tubi ;(
harap korang xterasa haty,
nak sangat jadik macam dulu!
bole ketawe2,
eklas plak tuh,
skarang ketawe pon rase nak nanges taw?

slagi aq bole simpan ape yang terpendam,
selagi tuh aq bersaba,,

untuk kaw, sory la kalaw aq ade wat sala dengan kaw,
aq taw nak cakap nan kaw skunk pon cam da laen,
yela, kaw dgn dunie kaw, dgn kawan2 baru kaw,
bukan xnak join, tapi aq rase xlayak la,
aq x hot macam korang, so xkene la weyh,
sorry k?

No comments: