musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Sunday

5 September 2010

beberapa detik sebelum berbuka puasa

hidup ni memang senang buad kita senyum,
dan buad kita masam kan?
takpe la lumrah hidup,

naseb ada kawan yang nak dengar masalah kita,
tapi bagi aku, masalah aku sangat kecik
sampai berdarah macam mana pun tetap kecik

aku ade sedikit keberatan untuk bercerita sejujurnya,

aku lebih suka kalaw kaw ambil tempat aq,
dan rase sendiri,
lebih baek dari mendengar cerita aku,
aku takot kaw x faham apa yang aku cerita


mind to check out this blogger account :
^^ nice, berbuka di hotel malam ini yah!

No comments: