musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Monday

15 November 2010


DUM DUM DUMMMM !

hey hey,
ceritera hari ini

pukol 9.00
tersedar dary tidor
"uish ! naseb baek sedarr , cepat cepat, nt lambat puleee"
pukol 10.00
"ibu nak pegi breakfast? er okay laa, xde hal"
pukol 10.30
"aduh makk ! sempat ke sampai tiram niee"
pukol 11.00
sesampai nye saye di bus stand tiram
"ceh ! kalaw aq taw , aq lajak kan tido smpai 9.30 -.-"

okay begitulaa, budak2 nie kalaw janji memang macam cipan, lembap!
amer datang dulu, then 1/2 jam kemudian,
sharen, hakim, faten sampai,
call call hady ! duhh, xangkattt !
mengong*

sampai jusco almost 12 kott, hady kene tinggal padan muke,
dudok di food court, mereka kelaparan,
saya xmakan laa, BUKAN DIET,
then 12 sumtink, i pegi amek Isa, depan harris,
sumpa ! xjanji pon nak pakai baju same hitam,
lepak food court,

then hady sampai, muka pucat,
haha, mereka semua maen di tempat permainan ituh,
saya teman hady yang kelaparan makan,
haha,

after this and that, ke harris,
di situh adam lambert dikutuk oleh dua orang manusia, shahrin dan juga Isa -.-"
apalaa korang nie kejam !

then bolingg, weee !
seronok, kitorang punye lane asyek rosak ! kah kah,
xde hebadd mane kaw hary ni sharen HAHA

then kembali ke jusco, untuk makan,
perut saya sudah lapar,

eah lupeee, Isa pulang , sbb saya rase dye malas nak berulang alek

dari bakawali, ke jusco, kemudian ke daiman, kembali ke jusco, semula ke bakawali

haha ^^ saya paham keadaan anda,



di jusco, saya da sampai food court,
tetapi mereka mahu makan di tempat laen
terpaksa la ikot ckp diurang xnak makan di food court !
kami makan di Chicken Rice Shop
*bukan sekadar nasi ayam ! pakpakpak,
hahah!

RM 82.90
eah salah laa,
RM 89.20
haa ! baru betoll . .
belanja mereka makan, tidak mengapa laa,
tidak kesah, kawan-kawan baek saya jugak kann?


thanks da buad aq senyummmmm sahaja hary ini,

sayang korang !

gambar next post yeah?

No comments: