musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Friday

01 June 2011

kita date jom? haha,
nak menaip, tp senyum je manjangg,
susa nak type, soo gamba bole?


tadaaaa ! haha, jangan la nak gambaa,

kita story jee,
okay pagy pagy, about 7 sumtink, dye da call,
wahhh ! it's morning kiss,
haha tuh ubat gigi, dapat wake up call laa,
buad supersavers ke? ntah laa, dye yg call,

okay tutop phone pkol bape, tak engat,
konon nyaa nak mandy,
tp pkol 10 baru masok toilet,
janji pukol 11 :P

eah saya siap cepat okay, tak sampai 1 jam saya da siap taw
bangge ni ^^ !
abang yang dengki cakap, "kaw nak pegy pkol11 ngah? mana ada orang !"
=.='' tuh la function nyaa, nt takyah beratur and mengadap muka ramai orang

err, kita text budak tuh, tanya da gerak belom
masa dye reply tuh, "da sampai daa, tepat pkol 11"

i was "OMG!"
takot lambat mcm rituh, lebih kurang 10-15 minit saya sampai,
senyum dua2, rinduuuuuu woi !
sama warna hitam baju, hee ;D

teros check out tiket wayang, amek kaw ! panjang nokk !
*yang takde orang sgt tuh kan abang? *
haha, beraatur laa, dekat pkol 12 baru dapat tiket,
terserempak kak Yumie yang cantek,
dan yang jaga tiket counter , kak Meera yang comeii :D

saya di J2 ( balakang ituh sekerin saver lappie saya laa :D )
er, da dapat tiket, saya lapaaa,
jadik berjalan ke Rasamas,

but masok speedy japp, hee
ada Adam Lambert, dye buad muka kan?
=.=" yela yelaa, takmau Lambert laa,
ikot awak jee ..

da sampai Rasamas,
order makan, then berborak,
pastuh dye kalaw bole sentiasa nak angkat tangan =.="

popular sangat, ramai sgt kenal,
budaa felda laa, budaa p.wangsa laa,

masa makan tuh,
tiba tiba lagu Lambert brkumandang,
wahh wahh ! bahagia niee,
tu laa, jgn bawak saya lary dari Lambert,
nt dye buru kita :P
( nak menari saya masa tuh, haha )
lepas makan, pusing pusing, terserempak Anis Adila,
wah wah! pakai shawl, sampai tak berapa kenal daa,
haha

kitaa beli ini, hee, kecik jee, saya mana ada pakai hand bag =.="
yeeeeeeeeee, ramai sgt kenal dye,
naek malu sayaa di buat nyaa,
skjp je masa blah,
da sampai masa movie,
no popcorns, no drinks,
line panjang sgt -.-"

abes movie, beli beg sekolah saya :) 
takde la lawa pon, tp saya suka warna nyaa :D
da pkol 5 kan? nothing much to do,
planning nak makan cupcakes,
plus kan cookie monstaa,
budakk tuh sukaa sangat cookie monster,
comel katanyaa :P

planning nak tengok layang-layang, tp da pukol 5,
plus jaoh laa =.=" so tak jadik
end up dekat Arena , makan cupcake :)

nampak tangan dye?da tak saba nak ngap masok mulot, hahaha :D

tunggu bas , terserempak dengan budaa2 form 5 SMK Ulu Tiram,
sampai almost 7.. the end :)

malam tuh berita mengejut kan :(

No comments: