musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Tuesday

19 July 2011

Saya Suka Tengok Profile Awak Bila Saya Rindu :)

betol, suka tengok, tapi bila tengok =.=
menggatal dengan orang laen,
dengan budak laki pulak tuh =.=
apalaaaa budak nieee. haissss

bila bukak Photos, teka sapa yang like album tuh? sapa yang komen ?
*perasaan jeles yang takdapat dibendung*

THE ONLY PERSON WHO LIKES THAT ALBUM
else than me

baru baru nie, gayot sampai 3 pg,
byk tanya dye la kan, tanya dye pasal orang yang suka dye tuh laaa,
nama dye kita substitute dgn huruf X

haha, da macam Jenama X,


eah macam Maths jugakkk ! hahaha

x2 + 5x + 6     = 0
(x + 2)(x + 3)  = 0
x = -2, x = -3

HAHAHAHAHA!
* suke aty kaw je bahan orang ea ayda? --' *

haha, okay sudaa ! X ni mang cantek laaa, siyes cantek, pelik kenapa dye pileh saya yang tersangat kontras dengan X ni,

dye lawa, saya? mang tak ah !
dye cantik, saya? mang tak ah !
dye kurus, saya? mang tak ah !
dye ada style, saya? mang tak ah !
apalaaa yang aku ada kan? so tanya laaa,

alasan dye? .................................... =/=

then dapat tahu la kan, dye penah berdua-duaan di sekolah dengan X ni,
:(
okay, tulis je pon da cam apa ( nak nangis )
perasaan jeles yang tak dapat dibendung =/=

aku bayangkan laaa, mereka berdua, berjalan kemana taktaw laa,
(T^T) jelesssssssssssssss ....

bayangan tuh kan...................................membunuh X|


No comments: