musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Saturday

13 August 2011

Kembali

setelah agak berzaman tak menghapdet belog, hari gua kembali,
jengjengjeng.
haha takdelaaaa, bz kot, bile nak hapdet, taktaw nak story hape,
tekan button "new post" but biaaaaa jee, taktaw nak ckp hape maaaa.

and rasanya da cukup terlambat nak ucap Happy Ramadhan =.=
hee da bape kali korang ponteng + cuti? opps, okay okay, rahsie laaa, mana ley bgtaw orang,
hehe :)

er pergaduhan ada, konflik ada, kegembiraan ada, kekeliruan ada,
so since 24 July till hari ni 13 August,
macam2 jadik laaa, and maybe sume tuh dugaan la ean?
takpee sabaa

and special notes:
er aku tahu aq salah, and aku mang tak nafikan tuh, aku nak mintak maaf aku segan, sebab yelaa, kaw penah cakap when someone buad jahat dengan kaw, u'll do the same, even thousand times worse, that's why aku segan sangat, malu sangat nak mintak maaf dengan kaw,

plus aku tengak kaw okay je takde aku, and even better, aku pon taknak laa pening kan pale kaw pikir pasal aku pulaa, and suppose to be, aku tak patot sebok hal hidup kaw, bila aku sebok, see what happen? salaa aku, takpe laaa, u've gone far better without me

and bile belajar pasal friendsip laa, persahabatan laa, aku sangat terasa, terasa bukan seorang kawan yang sanggup go through your ups and downs, aku bukan kawan yang bole diharapkan, sebab aq sangat selfish

and bila kaw takde kat sebelah aku lagy, memang la sangat teraseee kehilangan

aq memang dah agak, bende ni sume mesty jadik, sebab perangai aku
the thought of i'm so perfect yang buad bende ni jadik, and again, it's my fault.

now, jaga diri okay? pasni aku da takley nak story kat kaw, kaw pon da tak story dgn aku, so take care, jangan buad aku risau dari jaoh, aku nak tengok kaw senyum je selalu orait?

and even tho kaw dengan aq da tak okay macam dulu, but every words that i ever said to you, it's true, aku memang sayanggg sangat dekat kaw, kaw kan betfriend aku,
was my bestfriend :)


firsttt sekali, masa aku mula nak rapat dengan kaw :)


gamba tak pakai tudong, hehe, belom dapat hidayah la ni, =.=

er that's all kott, and yeah again, jangan suka suka letak muka orang dalam blog, bole kene saman tahu?

*p/s : hargailah sahabat yang sentiasa mengambil berat tentang anda, yang berani menegur anda, yang mempersoalkan kredibiliti anda, kerana dia adalah satu dalam beribu :')

bile tension buad apa? main angry birds jom !!

No comments: