musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Sunday

29 October 2011


October dah nak abes :(

heyy peeps, cehh macam ramai sangat baca. kk teruskan. nak cer pasal rupa, faces, wajah :)

manusia semuaaaaaaaaaaaaaa ada rupa, #sapa cakap takde aku sepak#
k sangat kasar hari ni -.- 

waddup with faces ni?

takde apa takde apa, saje nak menaip. hmm alhamdulillah semua orang ada rupa, kurniaan tuhan :D cume aku nak menyatakan kecemburuan aku terhadap orang yang ada rupa paras yang menawan ni, lelaki dan perempuan, aku sangat adore :D and jelessss -.- okay bila tengok kau orang je, mang tersangat jeles.
maklumlaa, rupa paras yang menawan macam kau orang memang aku takde ( tetap bersyukur )

kadang kadang sebab rupa paras yang menawan tuh la aku kecewa, macam biasa bro! orang tak pandang kita, orang pandang kawan kita yang cun tuh ;/ yeee aku admit, kawan kawan aku semua cun cun, hensem hensem, hot memasing, kecuali aku -.- haha nak buad macam mana, tersesat pulak dalam kelompok ni, haha :D takpe takkesah lama lama laaa, mula mula tuh makan hati, paru semua aku makan -.-

UNTUNGLAAAAAA JADI ORANG CANTIK, MENAWAN :/

but itulah yang berlaku selalu, and tambahan lagi sebab aku ni friendly, and orang suka buad kawan ( kawan je ) katanyaaaa, sampai kekadang aku salah tafsir kemesraan dia orang *it's hurt, honestly* tapi nak buad camne? semua sebab rupaaaaa :/ ini sering berlaku okay?

sapa sokong angkat jari manis ! <---- huh ? O.o

tapi sebab rupa jugak laa ramai yang tertipu. majoriti? perempuan laaa. tengok la berapa ramai yang tertipu, jadi mangsa itu la, mangsa ini laa, haiyaaaa. aku pun naek seram -.- naseb baek la rupa aku tak semenawan kau orang. bersyukurrrrrr sesangat :D

ada juga certain manusia yang jadikan rupa mereka sebagai sumber mata pencarian dia orang. yang model tuh takyah cer laaa. banyak sangat muka cantik yang takbermakna, bosann siket. hmm how bout this? korang penah dengar pasal orang berupa gajah? hm fenomena dunia tuh. tiap tiap hari media datang nak amek gambar and publish. by that dia orang kutip duit. and duit tuh dia guna buat pembedahan. alhamdulillah :D

kalaw kat malaysia ni, ada seorang pakcik tuh, pelakon laaa. taktaw namanya apa :/ tapi dye ada something yang melekat kat muka dia. aku tak berani nak cakap apa namanya, takut salah pulak kan? hm he seems menakutkan, but dengan rupa dia tuh laaa dia survive, berlakon cerita seram. mata pencarian dia :') alhamdulillah Ya Allah :'D

-.- K POST INI CACAT. GUA DAH TULIS BANYAK TADI, TETIBA TERHIGHLIGHT THEN PUFF HILANG ! DEMMIT DA LA SAKET HATI KBYE !

untuk habiskan post ini in a proper way, gua buad conclusion terus ah -.-

oleh sebab tadi, aku jumpa tailor abang ( buad tux untuk UM dye tuh -.- ) uncle tuh ada cakap, orang kalaw dikurniakan tubuh badan berlainan ni , ada hikmahnya. aku edit siket laaaa, mana engat dye cakap exact la kan -.-

apa yang aku nak kaitkan is.. jangan la kecewa sangat kalaw kita ada kekurangan, biasanya setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya. dan mungkin suatu kekurangan mahupun kecacatan *maaf kalaw kasar sangat* merupakan suatu petanda untuk good luck or bahasa BM-nya tuah :D

believe in yourself  peeps 

No comments: