musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Wednesday

12 November 2011


Hampir dua minggu aku tak hapdet.

Haaaaa -.- lebih kott. Kk buzy? Tak kott tak buzy Cuma lazy, internet pung macam puihhh ! malehhh kawe nak cite -________-

K kalaw korang checkidaut fesbuk aku, yeee saya baru jugak pulang dari Sabah bah :D haaaaaa ye betol. Vacation? Maybe . more to balek kampong beraya kot? Haaaa don’t misunderstood .  kawe orang jati johor. Kawe bukan Sabahan laaa. Itu rumah atok seedara laaa.

Beraya di sana tahun ni. Tak bole? ß carik pasal haha =/=



Gua gerak hari Jumaat maghrib ke Kota Kinabalu. Menginap disana satu malam.
Esok nya kami bersiar siar di sekitar Bandar Kota Kinabalu dan Tanjung Aru sementara menunggu flight ke Tawau pukul 8. We family memang suka pantai tau :D
Then kitorang naik flight ke Tawau dan sampai lebih kurang 10 lebih laa, sebab flight delayed -.-

Kami duduk di kuaters Penjara Tawau. Seriously at first gua mang tak sanggup nak duduk situ sebab facilities yang __________. And nak duduk serumah dengan keluarga makcik makcik gua yang lain . ahhhhh tak selesa :/
But after few moments gua okay laaa.

Pagi raya kitorang pi rumah Tok Andak, beraya laa :D Lembu korban tuh atas nama kami tiga beradik :) alhamdulillah dapat pahala korban. terimakasih ibu ayah :’)

Hm pastu berjalan sekitar pecan Tawau jugak. Yang terkenal di Tawau apa? Pasar Gantung laaaa, nt google ea? Haha tp oleh sbb kitorang da berbelanja di KK so kurang berbelanja di Pasar Gantung. But my makcik makcik and ibu sibuk borong kristal and pearl. Haa beli laa beli -_- duit hangpa semua sendiri kan? -_-

Tawau banyak baju baju laaa, KK banyak perhiasan macam pearl, kristal, keychain and all stuff laa. Yang kat Tawau tuh kedai pemborong kristal nya. Haihhh

Balek hari selasa, pagi pagi naik flight ke Kuala Lumpur. Duduk di rumah kakak kepada pakcik saya. Sampai maghrib. Hehe then pi KLIA naik flight ke Senai, Johor :’)

Seriously miss JB sesangat masa tuh taw. Haaaaa

Ni la synopsis Sabah tuh. Nak cer satu satu mang tak mungkin laaa hehe
Konfem orang skip je baca gua tulis ni. Korang kan memang malas membaca -_-

No comments: