musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Monday

25 June 2012

Tadi kat sekolah. hm aku kembali macam biasa, seorang loner.
mood masih begitu.

hari ini berlalu,
sehingga kawan aku tegur : "aku nak kawan baik dengan aida, tapi aida taknak. Aida takut nak kawan dengan orang lepas dia dah gaduh dengan kawan baik dia."

Sumpah aku tersentak.

Balik sekolah, aku buka cerita dengan teman lelaki, dia pula tak cuba fahami. malah menyakitkan hati.

Jangan marah aku sebab dah berubah. Jangan tanya aku kenapa. Jangan pelik kalau aku mula murung. Sebab aku macam tiada kawan. Semua tak boleh nak bersama aku. sebab aku.... entahlah.


"You will never knew me. You don't know what I've been through. You never see how life change me. You couldn't even imagine how hurt I am. You can't even live with so much stories. You never know how this fake smile feels like. You don't know it. You just don't know who I am."

Apa lagi aku nak cakap, memang betul.

No comments: