musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Saturday

5 March 2011

ehee ! Exam da habis laa :D

lapang otak gua sekejap, next week last sekola, homework konfem banyak gila la, selain gua nak kerja , plus nak hangout :DD gua da tak tahan ni , nak bermesra mesra dengan Jed ! ahh rindu gilaa dengan kaw <3

minggu ni, memenatkan tapi membahagiakan? ah lebih kurang laa,
orang cakap gua high, amek pil penekanan
banyak laa korang, gua amek pil penolakan jee, sebab tuh high lebih siket, haha

kasut gua pon di buad bahan untuk korang ejek, yelaa, gua taw la kaki lu orang agak besar,
size 5,6,7 ada yang sampai 10 an?
gua size kasut boling baru 3, kasut sekola tuh pon size 36 ,
-.-" gua terima je kenyataan tuh ,

*p/s: sekarang tengah musim bahagia, so please jangan musnahkan senyuman yang suda terlakar ni, even exam paper failed pon gua still boleh senyum, jangan la rosakkan senyuman ni, sekali ni jee :|

No comments: