musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Saturday

1 July 2011

Happy July :D

aku sedar adaa yang memandang,
pandang rendah, pandang tinggi, pandang serong,
terhadap aku, tapi aku manusia biasa,
mang tak pernah sempurna dan tidak akan sempurna..
banyak yang perlu aku perlu betulkan, tapi aku tak mampu.
Aku cuma aku.

Sumpah, tiada perkataan senang nak hidup,
bila kau tahu kau ada kenangan silam yang hitam.
aku? jangan ditanya. mungkin kisah aku tak sehebat kau orang,
tapi aku ada alasan yang kukuh untuk tidak berkata,
bukan satu cerita lama yang menutup mulut.

Walaupun usia tidak sebesar mana, tapi terpaksa aku terima
kejadian yang menimpa masa tuh. percayalah, cerita aku kalaw di cerita,
mungkin ramai sangka dusta. Kalaw dapat aku putarkan balik masa,
sudah lama aku buad. Namun, sebab kejadian itu lah aku terlantar di sini.

Entah kenapa, semenjak dua menjak ni,
selepas aku bercerita tentang kisah lama aku pada dia,
otak aku tak pernah berhenti berfikir pasal tu.
Berdasarkan kisah lama, aku tak rasa layak mendapat apa yang ada ni.
Titisan air mata jatuh hari hari, ketika semua menjauh.patutkah?

__________________

Hope things get better on this new month :)
lebih banyak benda dan kejadian akan terjadi,
Dan ini hidup aku, aku adalah watak utama yang akan mencipta penamat yang indah..

No comments: