musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Thursday

18 August 2011

Man-Nocho Area High School :)

actually da agak berzaman baru nak post pasal bende alah ni kan, but suke aty laa, gua nak story. haha
okay this thing is one of the best thing i ever did, takpernah taw dapat jawatan setinggi ni, i mean walaupun emcee tepi dewan, gamba pon ada macam takde kan? tapy gua dapat pujian melambung dari cikgu cikgu,
alhamdulillah

Diurang kata suara aku sedapp :D ngeee,
bukan nak riak ah :P

ada cerita sebenarnyaaa, minggu tuh mang buzy laa,
last minute dapat tahu kena jadik emcee kan? agak kelam kabut laaa.
nak siapkan script lagy, as soon as possible, then nak jumpa Mr E. lagy,
setting semua, badan gua macam terkejut tibe tibe banyak benda nak buad, :O

pagy tuh nak pi sekolah, aku da nak mabok laa,
macam nak muntah, macan nak pengsan,
tapi kene tabahkan jugak laaa, hope kat sekolah aku ada partner kan?

sampai sekola okay siket la senoneng pale gua, tapy dapat tahu, gua buad sorang that day, chegu takdapat carik partner, daa pening pala balekk, huaaaaa macam mana ni, ayat ayat tuh pon tak buad sampai abes, teacher takde, amek kaw, dengan pening pening tuh, dengan rushing, aq tegaskan nak meja, and kerusi untuk aku sendiri, da siap semua, setat menulis, amek kaw tulis point point je

apa saya cakap tak semua sama macam apa saya tulis
hahaha grammar gua takley nak cer apalaaaa, yang penting aq da buad kerja,

haha lepas ramai tegor muka pucat, blah blah blah,
gua bertahan and hari pon berakhir,
MHR pesan balek teros tidoooooo
sukaaa paksa oranggg =/= yeleeeeeeee, beta tidoo

malamnya prepare nak pi kem Ihya' Ramadhan yang tak jadik tuh kan.. haha
dalaaaa benda da lepas, gua tunggu masa dapat sijil jee :)

terimakasih atas pujian,
terimakasih atas perhatian,
terimakasih atas senyuman.

:) ILAPYOU !

No comments: