musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Thursday

25 August 2011

Hati aku takpatah lagi pulak an lepas dengar
statement kau (dari  seorang kawan )
kau memang tak akan berbaik dengan aku lagi.
Aku tahan sebak dalam hati mengenangkan aku ada banyak lagy kerja nak buad lepas tuh, ramai orang kat situ.

memang aku mara, tapi apa yang paling menyakitkan,
aku takbole terima kau menangkan budak budak tuh
lebih dari akudengan alasan kau lebih lama kenal diurang.

Dengan tibe tibe kau muncul kat situ,
aku dah taktaw nak sorok muka kat mana lagi,
nak simpan mata kat mana lagi,
nak tahan air mata macam mana lagi.

;(

Sumpah! Aku rindu kau, kawan.





sory MHR, bukan i takmaw cerita kat u, tapi nanti u mara i nanges, then suro lupakan hal tu, i'm sorry, but i can't.

No comments: