musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Monday

10 October 2011

Bogel Menuju Tuhan - Zahiril Adzim

alhamdulillah :') ke-eager-an aku akhirnya terhenti seketika, tersangat aku ingin memiliki buku ini tapi susa mau cari maa. hmm tapi ini bukan milik aku. sepupu MHR, Faiz dan Ayed, pemilik sebenar. alangkah terkesimanya aku bila ternampak buku ni di tangan Faiz semasa sedang ber-skype dengan MHR. aku bertukar gila.

apa yang best sangat buku ni?

selain tajuknya yang sangat commercial or kata lain nya mengancam, aku sendiri pun tak pasti. sekali, aku terbaca nukilan zahiril di blognya. dikatakan ditulis dalam keadaan yang tak semena-mena, berdasarkan kehidupan hariannya. sangat menarik aku.

memang betul aku takpernah menggalakkan pencarian buku ini. aku memang tak suka membaca. tapi sekilas aku terpandang buku ni. entah rasukan apa yang melanda menyatakan "aku harus baca"


penceritaan dalam bentuk sajak berbahasakan bahasa norma masyarakat kini,
bait bait perkataan yang tak mengelirukan,
ketika membaca, bagaikan terngiang ngiang suara Zahirirl di minda berdasarkan lakonan lakonan beliau.

diselakkan untuk ku muka 16
" For You," MHR
:')

No comments: