musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Saturday

MHR : )



aku tak perlu Shah Rukh Khan untuk dijadikan pasangan.
aku sedar aku tak sempurna. jadi takperlu aku cari yang lebih baik.
orang tak nampak apa aku nampak, mungkin kelebihan.
tapi yang pasti aku pasti.

maaf kalau kamu kecewa. aku hanya aku.
maaf tak sempurna. aku tak halang untuk kau cari lebih baik.

kalau ditakdirkan dia bukan untuk aku, terkilan pasti.
tapi setiap titik kehadiran dia dalam hidup aku ada maknanya.
yang aku tahu, aku bahagia kerana dia ada.


people come and go, but there is always a reason for them to come into your life.

No comments: