musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Tuesday

pesanan aku

Assalamualaikum.


Hai. Aida ni. er aku tak tau kenapa lately aku seolah di kecam oleh ramai orang. dalam kurungan, aweks aweks orang.


aku rasa diurang jeles kot aku kawan dengan boyfriend diurang.


first aku bukan macam tu. aku bukan jenis rampas rampas or stuff. aku dah ada aku punya sendiri la. huh! haha. kk sory kalau rasa terganggu. aku perasan. everytime aku dekat dengan boyfriend korang. korang tarik muka. aku kene jeling lagi. sory sory sory.


secondly. basicly aku just being friendly. kalau aku tak rapat dengan orang, aku just meramah kan diri. so that tak awkward. aku faham kalau ada yang salah faham. still aku mintak maaf.


third. aku tahu ada yang mula mengata aku kat belakang sebab aku banyak kawan lelaki. hm kalau korang tengok je pon, korang tau aku takkkan mampu buat macam yang korang sangka tu. aku tak cantik serta gemuk dan comot. takkan lah aku mampu pasang ramai kan? aku kawan je. and basicly aku lebih selesa kawan dengan lelaki sebab aku kasar orang nya. kawan perempuan aku, sangat "perempuan" so aku tak boleh masuk. kawan perempuan aku pun tak ramai yang rapat. jadi hentikan tanggapan tu


*kalaw ter-flirt tuh taksengaja* haha gurau je k. sumpah gurau je -.-


If you don't know what I know, don't feel what I feel and don't bother what I bother, you have no right to judge me.


Mari lah bertanggapan baik kepada semua orang di bulan Ramadhan yang mulia ni. aku masih memperbaiki diri aku. anda?


sekian :)

No comments: