musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Friday

26 July 2012 - PLKN and Matrikulasi

Assalamualaikum :)

tadi aku buka facebook, and semua orang kecoh pasal PLKN -.- damn, sekali lagi benda ni datang. initially, masa siri awal awal, kat kelas diurang sebok semak pakai phone, kat sekolah jugak -.- aku decide taknak check sbb takut. and at last, ada lagi sekali ni, kat facebook.

so everybody was like, "eah kau dapat" ''kau dapat"

aku tertekan -,- so unintentionally aku bukak Google, then aku search Semakan PLKN, klik itu klik ini,

dia suruh aku type IC, mula mula aku tak type aku punya IC, aku type MHR punya, motif : Unknown.
so dia takdapat. jengjengjeng

then again orang tanya tanya. aku lagi sekali tekad bukak page tu, kali ni type IC sendiri :O OH MAI GOD!


k masa ni sumpah sakit jiwa ! -.- kuajo kan page ni? aku punya berdebar, takut semua, dia bole macam ni -.- so aku refresh



-__________________________-
perasaan : undescriable 
refresh again benda sama jadi. so aku fedup. haha

but then aku try from scratch, I got the actual result, and even test it for few times. haha
result remain secret. bukan poyo or stuff la kan. aku just malas nak bagitau kecoh kecoh sume.
haha sebab apa, biarlah aku simpan sendiri. sebab aku pon taktau kenapa aku taknak bagitau (?.?)

Anyway, yang takdapat, yang tengah ketawa ketawa, bergumbira tuh, jangan suka sangat, sat lagi Siri lain  keluar nam kau, baru tahu nak menangis meraung. haha

and aku teringat aku dah beli pin Matrikulasi . RM 6 sahaja.
and best part aku beli pin tuh, dekat BSN Ulu Tiram, pergi sorang sorang, *capslock* SORANG SORANG! gile bangga aku, dah pandai berdikari. kehkehkeh

so Aku isi borang online. and ada few things yang aku tak berapa pasti, but dia kata bole kemas kini kemudian hari, so aku pon hantar je la kan. sat lagi dia cakap boleh 3 kali je betol kan -.- kuajo! tak bagitahu awal awal -.-

anddddd...... aku taktau nak decide matrix mana aku nak pegi -.- serabai ah, ish! so aku pilih dekat dekat je ah, Johor, Melaka, Negeri Sembilan. hahaha takpe boleh tuka

plus, aku ada sedikit tak puas hati tang maklumat KoKo tuh, well, dia nak ada jawatan je kan -.-
hmm aku kan melukut di tepian gantang, tahun terakhir aku, aku di ketepikan sejauh-jauhnya, so aku takde jawatan, how ever aku aktif kot, kan bagus kalau ada column isi sendiri penglibatan. hmm skrg markah koko aku terus takde dah :(

SABAR AIDA! HIDUP MEMANG PENUH DUGAAN



1 comment:

huda said...

Minta jaoh2 pon nt sume dikumpulkan kt matrik johor jgk :D