musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Friday

03 Ogos 2012 - memories

hey, emotional post. some words. and memories :D

* note : aku gali folder laptop aku, gali myspace aku cari gambar gambar ni semua.

  • kita paling fed up tunggu budak budak gerak nak hang out. dari dulu janji pukul 11. sampai sekarang pukul 11 takpernah tepat. always lambat. at least 12 -.-
  • aktiviti yang dah jemu pun buat is main bowling. but no body get bored whenever semua dah pegang bola. semua excited gila :D haha sampai tambah bape kali game










  • Kita takde pegi tempat lain selain Jusco. kenapa pon taktau. even da plan banyak tempat lain. tapi satu pon tak jadik pergi. and lastly jusco juga. jusco tu da macam tempat kita.

















  • sekolah, remember how cikgu denda ramai ramai? duduk luar kelas reramai. kene marah dengan pengetua sebab tak capai target RK. fail fail fail exam. haaa aku tak failed, tapi aku ada kat moment tu. sengal sangat.













  • kita keluar takpernah stylo sangat. semua sempoi je. haa paling over pon alyn dgn heels dia. haha



dari zaman handphone yang hanya berwarna, ke zaman HTC, Android and smart phone.
dari zaman camera handphone, camera digital ke DSLR yang beriban.
dari pakai tudung bawal, tudung sarung, ke zaman pashmina.
dari zaman berselipar ke zaman heels dan Vans.
dari zaman Friendster ke zaman timeline Facebook.


but in the end, it doesn't ever matter. tak kesah la pakai baju apa pun. kita tetap kita.
siapalah kita semua tanpa satu sama lain. kalau korang takda, entah apa aku buat sekarang.

yang aku tau, kita tak pernah berubah. yang salah masa. tak habis habis memisahkan kita. aku tak boleh describe macam mana korang semua bermakna pada aku. tapi ye, sangat bermakna. kalau boleh putar masa, aku sanggup. hanya untuk bersama korang lagi. tapi takkan berlaku la kan.

sekarang nak keluar pon susah, semua ada hal sendiri. tapi takpa, memang dah macam tu, kita takbole halang hak orang.

aku tahu belum habis sekolah lagi, so jangan complain aku buat cerita sedih tengah tengah bulan puasa ni. haha aku sayang korang semua :D


No comments: