musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Saturday

27 July 2012

Sorry. Aku taknak orang kawan dengan aku sebab nak balas budi, sebab aku pernah buat baik. sebab aku pernah tolong. aku cuma nak kawan yang ikhlas kawan dengan aku. kawan dengan aku tanpa sebab yang tertentu. kawan sebab kawan.


kawan, 
aku memang banyak tolong, belanja, belikan, tapi aku ikhlas sebab kau kawan aku. tapi dari apa kau cakap, aku tak suka macam tu. kawan sebab nak kawan. bukan kawan sebab sesuatu. sebab tu aku harap kau dah baca apa aku tulis. sorry kalau kau rasa aku desperate. aku pun rasa aku macam tu. sorry.

No comments: