musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Thursday

08 November 2012 - In The Midst of SPM

assalamualaikum. alhamdulillah spm has been well. okay takde la sangat. aku senanya takbeberapa confident. but somehow aku redha je. setakat ni dah 4 subjek habis. which is  bm english sejarah and just now this morning mathematics modern. so sekarang tinggal lagi 5 subjek.

okay kenapa aku tak cakap 5 'paper' sebab satu subjek atleast 2 paper. so overall aku ada lebih kurang 10 paper. hamek kau!

 actually currently using this Samsung S3 updating this blog. so if there's typing error mybe sbb dia punya keyboard kecik and jari saya gabak. weng weng. actually aku bosan ni -,- demam kembali semula. terima kasih hafizuddin rahmat -,-

and senanya tengah cuti spm sempena deepavali and awal muharram. overall 11 hari cuti kalau tak salah kira laa. lega jap takyah gosok baju sekola ;D sooo tngah relax la ni kan haaa kan kan kan ;D sebelum aku dah melalut dan merapik lebih banyak. baik aku stop. haha spm disease k bye ;)

*hati aku masih belum recover. dah berapa bulan dah pun. kenapa la aida , kenapa. aku nak settle semua lepas spm. insyaAllah selesai. kalau berjodoh insyaAllah kekal. sekarang aku tutup mata. simpan hati je la dulu :')*

saya betul sayang, saya cuma takboleh lupa

No comments: