musicdumper


Who's Laughing Now - Jessie J.

Assalamualaikum :)

A little something about me you can't deny :]
.
Addicted to the one and only Mr. Adam Mitchel Lambert
I may annoy you a lot
Haters, shut your mouth, it doesn't worth it.
Leave comments after post or by the formspring box there :]
Relationship status - I'm dating someone :D
English > Malay *sometimes*

Sunday

emotions

Aku memang suka kena marah. lagi lagi orang salah faham, pastu aku kene marah sungguh sungguh. aku memang suka. memang, aku gumbira bahagia kene marah ni. aku mang saja nak bua orang salah faham. memang sengaja suruh orang marah aku. aku kan memang takde perasaan.

aku nampak kejadian, aku dengar cerita. aku tutup mata . sakit hati aku, aku sorok. biarlah, aku taknak stress. buat aku macam ni? hm takpe laa. aku memang suka.

No comments: